Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

Η ωρα του τώρα

Σήμερα θα μιλήσουμε για τους ευαίσθητους.
Σωστά ακουσες.
Για προφερέ  το και συ.
Αργά ομως για να σε νιώσω.

Ευ αί σθη τοι.
Πολύ σωστό σε βρίσκω χελώνα μου.

Σαν και μένα και συ.Σε πιάνει τρέμουλο μόλις ακους αυτή την λέξη.


Δεν εχεις κι αδικο.Φοβάσαι να τους αντιμετωπίσεις.Που να πας να κρυφτείς?Οπου και να πας,κάποιος "ευαιστητούλης" θα σε ξετρυπώσει.Ευαίσθητοι.Ειδική κατηγορία.Εχουν πουσαριστεί απο τα γεννοφάσκια τους να τρομοκρατούν τους αλλους  με τα αισθήματα τους.Φοράνε το ταμπελάκι σαν πτώμα σε θάλαμο νεκροτομείου.Σαν ειδική σήμανση φωσφορίζει απο μακρυά  η αύρα τους.Πας εσυ να αγγίξεις το νεκρό,πετάγεται επάνω ο νεκρός επ τι κάνεις εκεί? σου λέει.Δεν είδες την ταμπελίτσα που γράφει  ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ?Τι θες να πεθάνω οριστικά?
Οχι αγαπημένε μου νεκρέ ,κανένα κακό δεν θέλω να σε βρεί,αλλωστε το μεγάλο κακό σε βρήκε.Γεννήθηκες.Και το μεγαλύτερο  που βρήκε εμένα που σε γνώρισα.Δηλαδή το δράμα ολο δικό μου.Γιατί οταν μου συστήθηκες το πρώτο πράγμα που μου πες,το δεύτερο ηταν το ζώδιο,ηταν το πόσο "ευαίσθητος είσαι.Αξία αδιαπραγμάτευτη.Πως γίνεται ομως εγώ ο μοβόρος να καταλαβαίνω πόσο σαπάκι είσαι.Σου λέει,θα του την στήσω εγώ του μπούρτζου,θα πισωπατήσει μόλις δει τα πρώτα δάκρυα,θα τον εχω του χεριού μου.Θα ξέρει πάντα πως δεν πρέπει να με ζορίσει,κανείς δεν πρέπει να με ζορίζει,ολοι πρέπει να μου λένε ΝΑΙ.Κανείς δεν πρέπει να ζορίσει εναν "ευαίσθητο" που θέλει να κανει ΜΟΝΟ το δικό του.Γιατί αμα τον παραζορίσεις θα το πληρώνεις δια βίου.Γιατί οι "ευαίσθητοι" εκτός οτι κλαίνε εύκολα,θυμώνουν κι ευκολότερα.Κι αμα θυμώσει το"ευαίστητακι" μας τα κάνει ολα λαμπόγιαλο.Το παν είναι να μην πείς την απαγορευμένη λέξη ,και ποιά είναι η απαγορευμένη λέξη χελώνα μου?
Ελα,μην κάνεις οτι δεν ξέρεις.
Ξέρεις
Ξέρεις

Είπα ξέρεις
ΟΧΙ
Τεράστειο.Αυτή η πρόστυχή λέξη.Η τιποτένια.Που κάνει τον "ευαίστητουλη"εξαλλο.
Ποιός είσαι συ ρε μάγκα που πετάς,ετσι χύδην στα μούτρα  του αρχοντα αυτό τον ρύπο?Ο ευαιστητουλης γεννήθηκε μ`αυτό το προνόμιο,να του λένε ολοι ναι.Εσυ του λες οχι?Αμολήστε μια αγέλη αγριόσκυλων πανω σ~αυτόν τον αντιρρησία.Τραγανίστε το κρανίο του,στην τελική κόφτε τού,εφταιξέ και πλήρωσε.Να πληρώσω ευαίσθητε μου.,το τσάμπα πουλήθηκε παλιά,πόσο κάνει ενας αποκεφαλισμός?Τόσο?Δεκτόν.Μόνο αφησέ μου τα χέρια μου αθιχτα για να μπορώ να σε μουτζώνω απο το τάφο.Αλλά πρέπει να μαι και προσεχτικός,γιατί ξέρω τι δολοπλόκα ψυχή που είσαι,μπορεί να βάλεις κάμερες να με προσέχουν.Είναι να μην  σου μπεί η πετριά.Αμα σου μπεί τελείωσες.Αλλά εμείς οι αντιρρισίες,ενα πράγμα περίεργο,δεν συμμορφονώμαστε με τίποτα.Δεν πα να κόψεις τα χέρια,εγω θα σε μουτζώνω με τα πόδια.Βέβαια μπορεί να μου κόψεις κι αυτά,αλλά εμείς στο ανταρτικό ξέρουμε πολλά κόλπα.Γι αυτο και συ ,οταν κλείσω τα 40,οχι τα χρόνια,αυτά τα κλείσα εδω και καιρό,και μου τα πήρες εσυ και μου τα κανες λεμονίτα,τα αλλα 40 σου λέω,την μέρα που παραδίδω την ψυχή μου εις τον Κυριο,εκείνη λοιπόν την μέρα,βάλε πάνω απο τον τάφο μου μια μαρμαροκολωνα,τεράστεια ομως για να μην δραπετευσώ.Γιατι εγω κι ως κομμένο μέλος θα στο κάνω το κακούλι.Γι αυτό και συ λοιπόν προετοιμάσου.Στο τελευταίο εργο της ζωής σου θα είμαι απο κάτω.Τα ρέστα θα είναι πια δικά μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: