Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Στον επόμενο τόνο θα είσαι εσύ


Κάθε φορά που βλέπω κλήση στο τηλέφωνο απο τον αδελφό μου τρομάζω.Σκέφτομαι οτι  εχει να μου ανακοινώσει κάτι πάρα πολύ σοβαρό.

οντως

Κάτι Πολύ σοβαρό Συνέβη

Τις δυο τελευταίες φορές που με πήρε ηταν για να μου ανακοινώσει κι απο ενα θάνατο.


Γενικά δεν είναι καλός στη χαρμόσυνη είδηση,σαν να το εχει χούι να με κάνει πάντα ράκος.

Το αδελφάκι εχει ταλέντο στο να σου ανακοινώνει με φυσικό τρόπο,το πιο θλιβερό πράγμα που{δεν} θα μπορούσες να αντέξεις

"Μην ελπίζεις σε τίποτα.Ο μπαμπάς δεν θα βγεί ζωντανός απο δω μέσα"ετσι μου χε πει τότε.
Με πλησίασε με τρομαχτική ψυχρότητα σαν να ηταν γιατρός που βγαίνει απο αποτυχημένο χειρουργείο.Σαν αυτά που βλέπουμε στις σειρές.
"Λυπάμαι πάρά πολύ αλλά ο αντρας σας δεν τα κατάφερε"Τουλάχιστον αυτοί στο λένε με μια κομψότητα.Με ενα στύλ.

Βάζουν μια ετικέτα στο δυσείωνο.Λένε κι ενα λυπάμαι

Προσπάθησα πολύ για να τον σώσω,αλλά λυπάμαι
Ναι σου λένε κι οτι ο ανθρωπός σου το πάλεψε.Στο λέει και το εννοεί ο γιατρός.Σαν ρόλος.

Αυτός που εγχείρησε αυτόν που δεν τα κατάφερε.
{Τα συγχαρητήρια μου Γιατρέ.Προάγεσαι ως σκέτος γάιδαρος.}

στην αρχή μένεις ενεός.Εσυ και τα ψεύτικα χαμόγελα συγκατάβασης.Μπορεί βέβαια να αρθρώσεις και μια κουβέντα.
Αν είσαι σαν και με μένα σίγουρα θα την αρθρώσεις"Σ`ευχαριστώ γιατρέ μου.Μπορεί αυτός μέσα να μην τα κατάφερε,αλλά εγώ μπορώ να σου το πω.Είσαι μαλάκας"


ετσι βάζεις μια λαμπρή παρακαταθήκη για το πως πρέπει να μιλάνε οι συγγενείς για λογαριασμό του μεταστάντα.Αλλά στον αδελφό μου δεν μπορώ να του μιλήσω ετσι,τουλάχιστον οχι πια,θα μπορούσα να το κάνω με ανεση πριν 15 χρόνια,αλλά τώρα είναι αργα,εχει και μια θλίψη το αγόρι,δεν κάνει να την επιτείνω.



Πρίν δυο χρόνια αλλωστε του κλήρωσε κι αυτού το λάχείο:ηταν η δική του σειρά να μπεί χειρουργείο,ενα χειρουργείο που πίστεψα και πίστεψε οτι δεν θα βγει ζωντανός.

φυσικά φυσικά ,το ραντεβού με τον θάνατο αναβλήθηκε επ`αορίστον

μπόρεί βέβαια ο θάνατος να μπέρδεψε τα ονόματα,και να στείλε την επιστολή σε λάθος παραλήπτη.

Σαν τον ηρωα του Σαραμάγκου.{Η}θανατος  στελνει επιστολή στο υποψηφιο θύμα της,και κείνος την αγνοεί"Οτι κι αν κάνετε θα σας τσακώσω στο τέλος.Έίστε καταδικασμένος λέει η θάνατος για να πάρει την ατακα φαρμάκι απο το υποψήφιο θύμα.΄"Δεν μπορείτε να μου πάρετε κάτι που δεν εχω"

Οπως και να χει μας ξέχασε  ο θάνατος εκείνο το καλοκαίρι

και εμεινε η παύλα ανοιχτή.Σαν απλήρωτος λογαριασμός.

1963-

αλλά ετσι είναι τα δώρα που σου προσφέρονται οταν το θες,σχεδόν ατέλειωτα,οπως και οι ωρες της αναμονής,κι αυτές επίσης,αλλά περνάνε κι αυτές,μην φοβάσαι,ολα τελειώσαν ησυχα,σαν ταινία του 60 με ευτυχισμένο τέλος,τώρα μπορείς να φύγεις για διακοπές,καλοκαίρι του 2007,ερωτευμένος πολύ με ελαφριά κατάθλιψη,αλλά ερωτευμένος πάντα,κι ευγνόμων που η ζωή  εδωσε παράταση στη χαρά

πήγαινε στο γεροδιάολο θάνατε,κι ελα να τσακωθούμε σε 50 ετη,κι αν με βρείς γράψε μου σισιλιάνικα

Αντε τώρα φύγε και συ αδέλφι μου,πάρε το εξιτήριο σου με την καινούργια σου καρδιά που σταματάει μόνο μπροστά στο θαύμα,κι ασε με εμένα να φαντάζομαι πως είμαστε παιδιά


 Εσυ να με προσέχεις,καλοκαίρι πάντα,μπροστά στη παραλία.

Εγω θα είμαι 2 χρονώ,ούτε το ονομά σου καλά-καλά δεν λέω,ομως το προσπαθώ

"Γκογκο θα με πάρεις αγκαλιά?

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

άντε πρωί πρωί,πάλι διαλύθηκα.

ασωτος γιος είπε...

ti na po
to post me dielise mias ki eime apo to idio "ifasma"

Takis X είπε...

Kihli

σόρρυ δεν είχα πρόθεση


Ασώτε

και μένα ετσι με λέγαν στο σπίτι..καλό μου ακούγεται

giota είπε...

συγκινητικο...
αχ,βρε Τακη μου...