Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Αυτή τήν στιγμή ταξιδεύω{νοερά}


βρίσκομαι πάνω σέ ενα πλοίο τής γραμμής.Τώρα αν αυτή η γραμμή βγάζει σέ ενα  καινούργιο ορίζοντα η σέ μιά καινούργια ζωή θά σέ γελάσω

αλλά αν είναι ανοιχτός ο ορίζοντας,η τόν κοιτάζεις σάν να θέλεις νά ανοίξει,σημαίνει πώς είσαι σέ καλό δρόμο,ασχετα αν μοιαζει σάν νά τόν εχεις χάσει οριστικά

Σημασία εχει ομως οτι αυτός ο ορίζοντας,η τελος πάντων  αυτή η προοπτική τού ανοιχτού ορίζοντα βρίσκεται πάνω σ`αυτό τό πλοίο πλοίο πού ταξιδεύει.Τόν προορισμό δέν τόν γνωρίζω.Βλέπεις μπήκα μέσα βιαστικά καί δέν κοίταξα

ομως καθώς προσπαθούσα νά επιβιβαστώ ενας κύριος μέ λευκα μέ σταμάτησε"πού πάτε κύριε ,ξέρετε ?μέ ρώτησε κάπως αγρια

Τώρα τι τού λές.Μέ ρωτάει αν ξέρω πού πηγαίνω.Τόσα χρόνια ηξερα φίλε μού,αλλά σήμερα τό πρωί, δέν ξέρω,αλλά αποφάσισα πώς δέν θέλω νά ξέρω τίποτα,ούτε πώς μέ λένε,ούτε πού πάω,ούτε ΄πού θά καταλήξω.

τού χαμογελώ σάν νά μήν εχω μνήμη,εκείνος μού χαμογελά συγκαταβατικά,σού λέει λοξός είναι αυτός ,ασε μήν μάς μαχαιρώσει,καί μ`αφήνει νά περάσω 

Αλλά εμένα τό μυαλό μού εχει κολλήσει σ`αυτό πού μου πε.Αν ξέρω πού πηγαίνω,γιατί αισθάνομαι ξαφνικά μιά εμπλοκή ,ενα κατιτίς ,αλλά είναι αργά γιά δάκρυα καί πισωγυρίσματα

ετσι αποφασίζω νά εμπλουτίσω τό βλέμμα μου μέ μιά εσάνς σιγουριάς καί να παροπλιστώ μέσα σ`αυτό

δέν είναι δά καί τόσο δύσκολο.Είμαι καλός στό νά υποκρίνομαι.Ο ρόλος πού παίζω εδώ,σ`αυτό τό πλοίο, είναι ο ρόλος τής εγκαταλελειμένης βαλίτσας,ρόλος αγνωστος,αλλά κάτι μού λέει οτι πρόκειται να τόν συμπεριλάβω στό  καινούργιο μου ρεπερτόριο


Φαίνεται πώς πάω νά ζήσω αλλού.Οπου κάνει τέρμα τό πλοίο εκεί θά πάω νά ζήσω. Παλιά είχα αποφασίσει νά πάω νά ζήσω στό τέρμα τής αντοχής μου,αλλά δέν αντεξε η φουκαριάρα η αντοχή απ`τα πολλά βιώματα πού τής φόρτωσα  κι επαθε συμφόρεση.

καί να μαι δώ,στήν παραμεθόριο μιάς απόφασης πού επρεπε να είχε πάρθεί πρίν εκατοντάδες χρόνια,πρίν ακόμα σωματοποιηθεί

Τί διαλέγει κανείς σέ κάτι πού δέν διάλεξε
          αλλα τώρα πού σωματοποιήθηκε
κι εγκαταστάθηκε πλέον ορατά στό βασίλειο τής δοκιμασίας,λέω νά τήν εγκαταλείψω

απόφαση είναι κι αυτή,δέν γαμιέται

φταίει πού ξύπνησα νωρίς ,χωρίς απόφαση,χωρίς γιατί,χωρίς συγνώμη,ετσι απλά ξύπνησα,κι ετσι ξυπνητός περπάτησα ως τά κλειδιά τής πόρτας

κι οπως τά γύρισα γλυκά να ξεκλειδώσω τά σύνορα τής φυλακής μού,τά κοίταξα μέ πίκρα,κι ηταν η μόνη στιγμή πού λύγισα,μέ κείνο τό βλέμμα  τού εραστή πού χάνει γιά πάντα τήν αγάπη τού αλλά καί τήν ασφάλεια του

κι εκείνα μού ανταπέδωσαν τό αντίο με ενα χάδι σάν ηλεκτρισμό,κι υστερα βαριά από τήν λύπη  γλίστρησαν απαλά  μέσα από τά χέρια μου χωρίς να μέ ρωτήσουν τό γιατί

ισως πολύ βαθιά νά ηξεραν τόσα χρόνια πού  τά κουβάλαγα μέ τί καρδιά τά εσερνα

Δέν μπορεί.Τόσα κλειδώματα καί ξεκλειδώματα πού κάναμε παρέα,δεν μπορεί ,κάτι θά μάθαν από συντριβή

καί τώρα πού είμαι μακρυά από κάθε απόφαση,απο κάθε ελευθερία,κι απ`το κάθε δεσμευτικό κάθε,κοιτάζω τήν ζωή μού να ξεμακραίνει

κι ο ορίζοντας πού είναι τόσο ανοιχτός μού δίνει απλόχερα τό χέρι του..

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

έγραψες-

"Τόσα κλειδώματα καί ξεκλειδώματα πού κάναμε παρέα,δεν μπορεί ,κάτι θά μάθαν από συντριβή"

...και τώρα εγώ δεν μπορώ να γράψω κάτι άλλο.

kat. είπε...

έχεις υπέροχο μπλογκ! λυπάμαι που δεν το είχα "γνωρίσει" νωρίτερα..

(...) "αλλά σήμερα τό πρωί, δέν ξέρω, αλλά αποφάσισα πώς δέν θέλω νά ξέρω τίποτα, ούτε πώς μέ λένε, ούτε πού πάω, ούτε πού θά καταλήξω..."

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΙΩΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ! τα έχω χαμένα.. έβαλες σε σειρά τις λέξεις που δεν μπορούσα να βάλω εγώ για να περιγράψω αυτό που αισθάνομαι την τελευταία εβδομάδα!

να είσαι ΠΑΝΤΑ καλα!

ασωτος γιος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ασωτος γιος είπε...

kat mu eimai sigouros oti to anakalipses apo mena kai epitelous tha diavazeis kai kati sosto apo do kai pera ektos apo to facebook hahah(stin eipa)plaka kano.
oson afora ton exogiino aftou to blog ena exo na po: oi antoxes den pathenoun tipota oute symforsi oute sugxoresi
Ki pou nomizoyme oti den exoume alli antohi, ekei tin patame kai distixos exoume ki alli kai ante xana-mana apo tin arxi
kai kei o orizontas pou panta einai pio anoixtos apo to myalo mas kai pio klistos omws apo tin kardia mas mas dini aploxera to xeri
toulaxiston kapios safto to planiti mas dinei aploxera kati
na xoume na grapsoume stin diatrivi mas otan gyrisoume pisw ston diko mas planiti
ton planiti "lav"

23 Απριλίου 2010 8:16 π.μ.

Takis X είπε...

κίχλακι μου αστα..ενα ράκος..αλλά ωραίο

κατ θένκς γιά τά καλά σου λόγια κι ανταποδίδω

ασωτουλη με τα γκρίκλις σου απογειώνεις τίς εξωγιηνες διαθέσεις μου καί τίς εξωθείς στά ακρα.Συντομα καί γω στά γκρίκλις

kat. είπε...

aswte gie,
πότε θα σταματήσεις να μου την λες;
πότε θα αφήσεις ένα σχόλιο μου να πέσει κάτω;

πλάκα κάνω (και εγώ!)

ναι από εσένα ανακάλυψα τον τάκη και χαίρομαι για αυτό!
όμως -ω! τι χαρά- δεν περίμενα το fb για να διαβάσω κάτι σωστό και ενδιαφέρον! αν όντως θέλω να ανοίξω τα στραβά μου.. ξέρω τι θα κάνω..

πλανήτης what? lav?
like, like, like, like, like, like, like, like, like, like, like.. (σ.σ. όπως λέμε και στη γλώσσα του facebook, σωστά; μην ξεχνιόμαστε.. )

Ανώνυμος είπε...

takis,για έλεγξε τα μηνύματά σου...;)