Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Αέρα



Περνάει  η ελληναρία από μπροστά μου καί διαδηλώνει.Η σκεπτόμενη βλακεία Κάνει πάρτυ.Γιορτάζει τήν βλακεία της,κι αν η μοίρα τού βλάκα είναι η εκπληξη,τότε ο σκεπτόμενος βλάκας δέν εκπλήσεται ποτέ λόγω υπερβάλοντα ζήλου

Παρασκευή απόγευμα λοιπόν,κι ολο τό κέντρο κλειστό  από διαδηλωτές πού απαιτούν δίκαια αιτήματα:νά φύγουν οί ξένοι απ`τήν ελλαδα
Τήν αγαπούν πολύ τήν χώρα τους,τήν σέβονται.

γιά χάρη τής θά σούβλιζαν ευχαρίστως 300 αλβανικά σώματα.Στό ονομα τής πατρίδας τούς  θά στραγγάλιζαν ευχαρίστως ολα τά ουκρανικά,ρωσικά,βουλγάρικα βρέφη.Αφού δέν τρέχει στό αίμα τούς ελληνικό ποτάμι είναι αχρηστα,πετάχτε τα.


Περνάω μπροστά από τούς κανίβαλους καί ντρέπομαι.τό πάθος τους είναι πολύ λίγο γιά νά τέρψει τήν απελπισία μου,ωστόσω θά μέ συγκινούσε αυτό τό πάθος αν ηταν πιό αδύνατο,πιό ελεγκάν,κι αν τά κινητρα του ηταν πιό αισθησιακά καί πιό ουσιώδη.

Ενώ τώρα πού γνωρίζω οτι είναι τόσο τιποτένια και ποταπά μέ θλίβουν.Αλλά καί τούς διαδηλωτάς πρέπει νά θλίβω μέ τήν παρουσία μου,πού μοιάζει νά είναι καθόλου ελληνική,καθόλου μαγκιόρα  Καί φασαριόζικη

τούς ξενίζει το ωραιότατο πάνλευκο δέρμα μου καί η καλοσιδερωμένη εμφάνιση μου.Μπαίνω στό στόχαστρο τού ελληνάρα,τού αρχιγαμιά.Τόν προκαλώ μέ τήν ακηδία μου.Τού ζητώ νά μού σπάσει τά μούτρα:ξανθός καί ελληνας?φάτε τον μάγκες.σαπίστε τόν.οτι δέν είναι σάν εμάς δέν αξίζει νά υπάρχει.

ενας από τό πλήθος  αρχίζει νά ουρλιάζει" ρε αλβανός είσαι?"Κοκκινίζω.Μάλλον από ντροπή.Γιά αυτόν,γιά μένα,μπορεί καί γιά λογαριασμό και τών δύο.


ενας αλλος περνάει από μπροστά μου  καί προσπαθεί νά μού βάλει τρικλοποδιά.Μπράβο μάγκες τό πιάσατε τό νόημα.Τό καταλάβατε πώς δέν είμαι τής ράτσας σας.Βάλτε τά δυνατά σας,μπορείτε νά με εξοντώσετε


Τελικά ομως σάς ξέφυγα.Δέν ξέρω γιά πόσο ,αλλά σάς ξέφυγα ,καί περπάτησα μέ ολο τό μούδιασμα τής πτώσης μου,κι οχι δέν εκλαψα,μόνο λυπήθηκα βαθιά,καί σκέφτηκα,αλήθεια  ολοι αυτοί οί ανθρωποι εχουν γονείς?αδέλφια,γκόμενες,γκόμενους,κι αν ναί ,με τί πρόσωπο τούς κοιτάζουν?

αλλά καί οι μανάδες τους πώς τά μεγάλωσαν?τούς είπαν τά σωστά λόγια,πρίν κοιμηθούν τά πήραν αγκαλιά,η τά παραμύθια πού τά νανούρισαν είχαν αντι γιά βασιλοπούλες καί δράκους,αλβανικά κομμένα κεφάλια,καί διαλυμένες αρτηρίες ρουμάνων?

Κάτι τέτοιο θά παίξε,δέν μπορεί,τόση μεγάλη πτώση γιά τόση μικρή καταξίωση πρέπει νά αμειφθεί.

αραγε η μάνα τού κάθε ελληνάρα πού  βλέπει τό θρεφτάρι τής  νά ξεπλένει τό αίμα κάτω από τό νερό τού μπάνιου,από τίς πολλές χορταστικές μπουνιές πού εδωσε,νιώθει αραγε συγκίνηση?

τήν διαπερνά  εθνικό ρίγος?Νιώθει πραγματικά περήφανη γιά οσα πιστά εδωσε,η τό αχ κάτω από τό χείλος τής ψευδαίσθησης της τήν προδίνει?

Οτι κι αν κάνεις μάνα τού ελληνάρα γιού σου,δέν σέ πιστεύω.σάν τά μούτρα τού είσαι καί σύ.

τράβα τήν καρέκλα νά καθήσει ο τιμημένος γιόκας,εχασε δυνάμεις ο λεβέντης μας,τού αξίζει  ενα σπιτικό φαγητό.

τραβάω καί γώ μιά καρέκλα νά καθήσω.Κοιτάζω ομως νά μήν είναι ελληνική.Δέν θέλω βλέπεις νά λερωθώ.

12 σχόλια:

Ιφιμέδεια είπε...

Αυτά σκέφτομαι κι εγώ όταν βλέπω τέτοιους φασίστες και ντρέπομαι. Δεν θέλω να με θεωρούν ίδια με εκείνους. Δεν θέλω να έχω την ίδια πατρίδα με αυτούς. Θα ήθελα η πατρίδα μου να είναι οι φίλοι μου, να είναι άνθρωποι που σέβομαι και αγαπώ, να είναι οι αναμνήσεις μας, να είναι άνθρωποι που σφυρίζουν αφηρημένοι, που σου δίνουν την θέση τους στην ουρά του σούπερμάρκετ. Ένα σωρό πράγματα, πού να τα απαριθμήσω.
Σκέφτομαι κι εγώ πολύ συχνά όταν τους βλέπω σε τι σπίτια γυρνάνε, πιό μίσος βύζαξαν και ξερνάνε έτσι αηδώς. Αλλά πάλι με τα χρόνια κατέληξα -ή μάλλον τώρα που θυμάμαι καλύτερα, ήδη από πολύ παλιά, από την εφηβεία- ότι τα ψυχολογικά προβλήματα του καθενός δεν μπορούν να αποτελούν δικαιολογία για τις πράξεις του.
:(

ασωτος γιος είπε...

συμφωνω με την ιφιμεδεια ολοι εχουμε ψυχολογικα προβληματα, δε γιναμε φασιστες? η μηπως γιναμε? αλλα σε αλλα επιπεδα οπως και να χει ας γραψουν ενα μπλογκ ας κανουν χειροτεχνια, ας κανουν βρε αδερφε μουσικη να εκτονωθουν δε βλεπεις ο φοιβοε και ο καρβελας τοσες αντιγραφουν συνθετουν μουσικες δε χρειαζεται να εκτονωνονται τοιουτοτροπως
παντως εγω μαυτα και τα αλλα (ππου κλεψανε ) εγω νιωθω πιο ξενος κι απο τους ξενους σε ενα κρατος που με ξεπουλα καθημερινa
εξαλου αμα φυγουν θα ερημωσει η γειτονια μου η βικτωρια απαπαπα,ασε το αλλο που λεει ο κολητος μου αν επιστρψουμε στη δραχμη, η βικτωρια θα ειναι το νεο κολωνακι διοτι οι μεταναστες της θα ειναι οι πιο πλουσιοι
οχι εμεις σα παρεα δε παιρνουμε ουσιες απο μοι μας τα λεμε

Prisoned Soul είπε...

Κάτι τέτοια γεγονότα και αντιλήψεις με κάνουν μερικές φορές να ντρέπομαι που είμαι Ελληνίδα. Ούτε τα χρέη ούτε η εγληματικότητα, αλλά αυτές οι ρατιστικές, εθνικιστικές εκδηλώσεις πολλών απέναντι σε ανθρώπους που σε τίποτα δεν έφταιξαν, σε ανρώπους που απλά ζουν μαζί μας στην ίδια χώρα.
Στα "αδέρφια" μας γιατί μείτε ζώα είναι μείτε τέρατα, άνθρωποι ήμαστε όλοι μας...

Ανώνυμος είπε...

πολύ μεγάλο θέμα αγγίζεις,κι αν ήξερες πόσες φορές τα έχω σκεφτεί αυτά και τί μεγάλο χρέος -αλήθεια η σωστή λέξη είναι αυτή,χρέος- έχουμε στη νέα γενιά αλλιώς να τα αφήσουμε και όχι έτσι.

γνωρίζω πως τα μεγάλα τα θαυμαστά ίσως δεν μπορώ να κάνω αλλά όντας πεπεισμένη οτι αυτό που βλέπουμε αντιγράφουμε,όχι λόγια αλλά πράξεις,η ζωή μου κάθε μέρα τέτοια προσπαθώ να'ναι,που τέτοια μάνα που περιγράφεις να μη γίνω.

{ένας τρόμος πού και πού οτι μεγαλώνουμε εξαιρέσεις,μα δεν πρέπει να'ναι η εξαίρεση,χάνεσαι πάλι}

αυτά,σχεδόν

homo anisorropus είπε...

Εννοείται πως η μάνα του Ελληνάρα που περιγράφεις έχει τα ίδια μούτρα με αυτόν. Αυτή ευθύνεται που είναι έτσι και το πιστεύω σοβαρά, ο ρατσισμός, ο φασισμός, ο φανατισμός είναι πρωταρχικά θέματα παιδείας, είναι έννοιες αλληλοαναιρούμενες, η μια αναιρεί και καταργεί την άλλη. Κι εφόσον είναι θέμα παιδείας, η λύση πρέπει να έρθει μέσα από αυτήν.

Αλλά κι εσύ, κάνε κανένα σολάριουμ, σκούρυνε λίγο τη ρίζα και μετά κατέβα στο κέντρο, πώς κυκλοφορείς έτσι ανερυθρίαστα με ξανθό μαλλί ανάμεσα στην άρια φυλή! Ντροπής πράματα.

syn-epikouros είπε...

Οι μαυραγορίτες, οι χαφιέδες και οι εγγραφέντες στα Βουλγαρικά μητρώα, εν μια νυκτί μεταμορφώθηκαν σε εθνικόφρονες Έλληνες που διαμόρφωσαν την Ελλάδα του σήμερα και της δίδαξαν αυτά που τους συνέφεραν φυσικά.

mahler76 είπε...

πάντα θα υπάρχουν για να μας θυμίζουν πως η βλακεία είναι ανίκητη.

Αιθεροβάμων είπε...

Ελάτε παιδιά, ομολογήστε το, όλα αυτά τα λέτε γιατί είσαστε όλοι αλβανοί και το 'χετε καημό που "δε θα γίνετε Έλληνες ποτέεεεεε".

Εμένα μου φαίνεται, ή όσο βυθιζόμαστε στα σκατά ως χώρα, τόσο πληθαίνουν οι "ελληνάρες"; Θα μου πεις, λογικό... Θέλει κότσια να παραδεχτείς ότι τα προβλήματά μας μπορεί να ξεκινάνε εντός των συνόρων και όχι εκτός.

iliokamenos είπε...

..σαν την απάθεια που νιώθω πλέον όταν κοιτάω την ελληνική σημαία στην αναφορά... ψάχνω την χαμένη τιμή που έπρεπε να αισθάνομαι ως "φρέσκος" φαντάρος...και το μόνο που βρίσκω είναι ντροπή όταν κοιτάω τα μάτια του μουσουλμάνου γείτονα στο κρεβάτι του θαλάμου..

Μάρκος είπε...

Κάποια στγμή θα πρέπει να καταλάβουμε ότι ο εχθρός του λαού μας είναι ο ίδιος ο εαυτός του...

Πάντως η κατάσταση με τη λαθρομετανάστευση έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις στην Αθήνα. Παντού εξαθλιωμένος κόσμος που άφησε την πατρίδα του για να ζήσει σε μια καλύτερη χώρα διαβιοί στο ιστορικό κεντρο κάτω από απάνθρωπες συνθήκες και γίνεται αντίκειμενο εκμετάλλευσης από τη μαφία...

Να προσέχεις βρε Θείε Τάκη (Θείος όπως ο Τάκης του Ξανθούλη :) )

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

Υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι που συνήθως λόγο ελλειματικής κοινωνικοποιήσης και ελλειματικής μόρφωσης, γίνονται τα θύματα κάποιων ποιο έξυπνων απ' αυτούς και τους χρησιμοποιούν σε τέτοιες περιόδους κρίσης (ή και αν θες τη κρίση με οι το ι)



Ο Ελληνισμός ήταν ανέκαθεν δοτικός. Τι πάθαν αυτοί τώρα ξαφνικά και οι αρχηγοί τους, δε μπορώ να καταλάβω.


Ειρήνη Υμίν

Ανώνυμος είπε...

Ελλάς το μεγαλείο σου...